Оргтехніка як незамінний працівник. Поки вона безперебійно копіює та друкує, про неї рідко згадують. Але варто обладнанню дати збій та роботу цілого колективу під загрозою. Перші ознаки проблем з офісною технікою:
  • Зниження якості друку.
Текст виходить надто білим або чорним, на папері з’являються смуги.
  • Збільшення часу друку.
Документи, надіслані до друку, виходять повільно, друкарський пристрій довго «думає» перш ніж видати результат. Ознакою проблеми є й нездатність принтера виявити наявність паперу в накопичувачі.
  • Наявність сторонніх звуків.
При роботі пристрій починає видавати нехарактерні для нього звуки (пищати, рипіти тощо).
  • Збільшення шлюбу під час друку.
Принтер або МФУ починає «жувати» папір, пристрій захоплення тягне при друку відразу кілька аркушів замість одного. Причина виникнення проблем у тому, що в кожному пристрої, що використовується в офісі або вдома, є деталі, ресурс яких обмежений. При регулярному технічному обслуговуванні та своєчасній заміні деталі працюють чітко і техніка не виходить з ладу. Технічне обслуговування – це низка процедур, які допомагають офісному устаткуванню працювати без поломок. Воно не обмежується прибиранням пилу з пристрою та під ним або очищенням деталей від залишків тонера. Технічне обслуговування передбачає:
  • Діагностику — процедури оцінки того, наскільки працездатні окремі вузли та обладнання загалом, чи є відхилення від заданих параметрів у роботі, які можуть призвести до поломки. Спеціалісти компанії «Технософтсервіс» мають повну діагностику від одного до двох днів.
  • Профілактика — обслуговування оргтехніки, яка має на меті звести до мінімуму ймовірність поломки та налагодити максимальну продуктивність.
Чим інтенсивніше використовується обладнання, тим частіше йому потрібна профілактика. При регулярному друку тонер з картриджа потрапляє в вузли, що рухаються, сиплеться між шестернями, змішується з мастилом, створюючи проблеми при обертанні валів. Без профілактики деталі швидко виходять із ладу. Регулярна профілактика включає комплекс робіт:
  • Продувка порожнини, в якій розташований картридж принтера.
  • Очищення лазерних принтерів та БФП від частинок тонера.
  • Змащування частин пристрою, що рухаються.
  • Підтягування пружин.
  • Очищення валиків подачі паперу тощо
Профілактичне обслуговування оргтехніки не обмежується доглядом за механічними частинами. Воно також включає налагодження системи комп’ютера та програмного забезпечення пристрою. Інженери компанії «Технософтсервіс» проведуть апаратну профілактику з повним розбиранням пристрою, а також налагодять операційну систему, усунуть збої, що уповільнюють процес друку.

Наші переваги

Комплексне обслуговування оргтехніки — основний профіль компанії «Технософтсервіс» вже понад 18 років. Ми знаємо, техніка яких брендів популярна в офісах країни та з якими проблемами стикаються ті, хто нею користується. У нас працюють сертифіковані інженери, які швидко визначать проблему та проведуть якісний ремонт оргтехніки. Заправити тонер у картридж принтера, налагодити роботу лазерних та струменевих моделей друкувальних пристроїв для них не важко. Наші фахівці проводять профілактику, діагностику та ремонт оргтехніки, як у майстернях, так і з виїздом до клієнта. Для бухгалтерії підготуємо документи, щоби проведення оплати та звітність не викликали проблем.

Copyright © 2020 IT-Spectrum. All Rights Reserved.

Add to cart