«Покопійне обслуговування» – один із найбільш надійних засобів оптимізації витрат на друк та паперову роботу взагалі.

Покопійне обслуговування (він же «MPS – Managed Print Service») є комплексним обслуговуванням друкувальної техніки, при якому клієнт оплачує лише окремо надруковану копію/сторінку. Під копією варто розуміти одну сторінку формату А4, яка є фактичним результатом роботи апарату: роздрукована на принтері, отримана факсом, скопійована за допомогою копіра і т. д. (якщо ви надрукували з двох сторін аркуша, це будуть вже дві копії).

На всіх нових моделях друкувальної техніки (копіри, принтери, МФУ) встановлено лічильник вироблених копій. Існує два способи зняття показань лічильників: ручний та автоматичний. При ручному методі – друкується сторінка конфігурації друкувального апарата. Це найвірніший спосіб, але не дуже зручний, а дані, отримані таким чином, складно враховувати в автоматичному режимі.

Другий варіант – автоматичний: різний софт для моніторингу принтерів (PrintMonitor, PaperCut, Printer Activity Monitor, SNMP Discovery та багато інших). Всі ці програми показують кількість надрукованих аркушів, кількість тонера в картриджі, приблизний термін заміни картриджа та багато іншого. Метод застосовується для роботи в мережі.

Впровадження в організації аутсорсингу друку – якісно новий рівень обліку процесів друку, перехід із площини абстрактного до площини конкретного.

Це зовсім інший підхід, який дозволяє більшою мірою задіяти унікальні компетенції постачальника друкованих послуг:

  • По-перше, майже завжди копійні контракти укладаються з конкретною угодою про рівень послуг (SLA), де чітко прописується час реакції постачальника, терміни виконання робіт та усунення проблем. Всі заявки проходять через Service-Desk, за допомогою якого легко відстежити ефективність роботи провайдера у відсотковому відношенні.
  • По-друге, більше не потрібно відслідковувати кількісні характеристики картриджа – скільки копій він надрукував. 
  • По-третє, при такому форматі обслуговування ви маєте право разом із провайдером зафіксувати якість друку, яка має бути на виході.

За такого підходу фігурують описові та кількісні характеристики. З’являється можливість грамотно налаштувати процес друку всередині організації та всебічно оцінити роботу свого постачальника.

Copyright © 2020 IT-Spectrum. All Rights Reserved.

Add to cart