«Покопійне обслуговування» – один із найбільш надійних засобів оптимізації витрат на друк та паперову роботу взагалі. Покопійне обслуговування (він же «MPS – Managed Print Service») є комплексним обслуговуванням друкувальної техніки, при якому клієнт оплачує лише окремо надруковану копію/сторінку. Під копією варто розуміти одну сторінку формату А4, яка є фактичним результатом роботи апарату: роздрукована на принтері, отримана факсом, скопійована за допомогою копіра і т. д. (якщо ви надрукували з двох сторін аркуша, це будуть вже дві копії). На всіх нових моделях друкувальної техніки (копіри, принтери, МФУ) встановлено лічильник вироблених копій. Існує два способи зняття показань лічильників: ручний та автоматичний. При ручному методі просто друкується сторінка конфігурації друкувального апарата. Це найвірніший спосіб, але не дуже зручний, а дані, отримані таким чином, складно враховувати в автоматичному режимі. Є й другий варіант: різний софт для моніторингу принтерів (PrintMonitor, PaperCut, Printer Activity Monitor, SNMP Discovery та багато інших). Всі ці програми показують кількість надрукованих аркушів, кількість тонера в картриджі, приблизний термін заміни картриджа та багато іншого. Цей для роботи в мережі.
Впровадження в організації аутсорсингу друку – якісно новий рівень обліку процесів друку, перехід із площини абстрактного до конкретного площини. Це зовсім інший підхід, що дозволяє набагато більшою мірою задіяти унікальні компетенції постачальника друкованих послуг:
  • По-перше, майже завжди копійні контракти укладаються з конкретною угодою про рівень послуг (SLA), де чітко прописується час реакції постачальника, терміни виконання робіт та усунення проблем. Всі заявки проходять через Service-Desk, за допомогою якого не важко відстежити ефективність роботи провайдера у відсотковому відношенні.
  • По-друге, вас більше не цікавлять кількісні характеристики картриджа – скільки копій він надрукував. Між тим варто зауважити, що мало хто веде цю статистику.
  • По-третє, при такому форматі обслуговування ви маєте право разом із провайдером зафіксувати якість друку, яка має виходити на виході.
За такого підходу фігурують і описові та кількісні характеристики. З’являється можливість як грамотно налаштувати процеси друку всередині організації, а й всебічно і всеосяжно оцінити роботу свого постачальника.

Copyright © 2020 IT-Spectrum. All Rights Reserved.

Add to cart