- 8:30-18:00
- (044) 501-6945
- (096) 501-6945
«Покопійне обслуговування» – один із найбільш надійних засобів оптимізації витрат на друк та паперову роботу взагалі.
Покопійне обслуговування (він же «MPS – Managed Print Service») є комплексним обслуговуванням друкувальної техніки, при якому клієнт оплачує лише окремо надруковану копію/сторінку. Під копією варто розуміти одну сторінку формату А4, яка є фактичним результатом роботи апарату: роздрукована на принтері, отримана факсом, скопійована за допомогою копіра і т. д. (якщо ви надрукували з двох сторін аркуша, це будуть вже дві копії).
На всіх нових моделях друкувальної техніки (копіри, принтери, МФУ) встановлено лічильник вироблених копій. Існує два способи зняття показань лічильників: ручний та автоматичний. При ручному методі просто друкується сторінка конфігурації друкувального апарата. Це найвірніший спосіб, але не дуже зручний, а дані, отримані таким чином, складно враховувати в автоматичному режимі.
Є й другий варіант: різний софт для моніторингу принтерів (PrintMonitor, PaperCut, Printer Activity Monitor, SNMP Discovery та багато інших). Всі ці програми показують кількість надрукованих аркушів, кількість тонера в картриджі, приблизний термін заміни картриджа та багато іншого. Цей для роботи в мережі.
Впровадження в організації аутсорсингу друку – якісно новий рівень обліку процесів друку, перехід із площини абстрактного до конкретного площини.
Це зовсім інший підхід, що дозволяє набагато більшою мірою задіяти унікальні компетенції постачальника друкованих послуг:
- По-перше, майже завжди копійні контракти укладаються з конкретною угодою про рівень послуг (SLA), де чітко прописується час реакції постачальника, терміни виконання робіт та усунення проблем. Всі заявки проходять через Service-Desk, за допомогою якого не важко відстежити ефективність роботи провайдера у відсотковому відношенні.
- По-друге, вас більше не цікавлять кількісні характеристики картриджа – скільки копій він надрукував. Між тим варто зауважити, що мало хто веде цю статистику.
- По-третє, при такому форматі обслуговування ви маєте право разом із провайдером зафіксувати якість друку, яка має виходити на виході.